Idag gäller det❣️

Sally vilar sig inför kvällens date ❤️

Ikväll anländer Sallys kille till oss och vi håller nu alla tassar och tummar att det ska uppstå ljuv musik mellan de tu 🥰 Eller i vart fall att tidpunkten för Sally är den rätta och att hon släpper "in honom" i sitt (under-) liv 😘. 
De har en kväll och två dagar på sig att leverera för på torsdag kväll beger han sig hem mot Kiruna igen! Dessa dagar är 12-13-14 i hennes löpperiod och det var då hon var redo för påstigning förra gången. 
Så ni som följer denna blogg: Håll utkik nu så kommer bilder och uppdatering vad som händer dessa dagar 🤗
Vårsolen och värmen kanske hjälper Amor på traven ☀️💘
Ha det fint så länge!
Maud och Sally 

Anna
2019-04-24 @ 12:59:11

Hej hej, vilken fin tjej du har :) Jag har kikat runt på olika hemsidor och hittade till dig genom cockerpoo sverige. Jag har egentligen en länge period varit på jakt efter en cavapoo och står på kö på fleras ställen :) Så hittade jag Sally! Vilken underbar tan-färg tjejen har dessutom! Om det skulle bli valpar snart, tar du emot intressenter?

Allt gott,

Anna Lundin

Svar: Snart öppnar jag upp för intresserade att maila sitt personliga brev 🤗 Men innan dess vill jag veta om Sally bär några valpar eller inte. För allas skull. Håll utkik på här på bloggen, så ser du när det är dax 👍
Ha en fin dag ☀️
//Maud o Sally
Maud




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sallysagas.blogg.se

Sally är en underbar Cavapoo (50% dvärgpudel och 50% king Charles Cavalier) som bor med oss, sin familj, i Jävre - en vacker kustnära by i södra Norrbotten. I denna blogg får du följa Sallys resa från parning till valpning och vidare valparnas utveckling under åtta veckor. Då de är flygfärdiga och ska vidare till sina nya familjer.

RSS 2.0