Sista avskedet ❤️

Idag har sista valpen lämnat boet - lilla Vallmo som charmat alla med sin näpna uppsyn och coola attityd 🥰 Vallmo, som jag hade tänkt behålla själv och under några dagar var det beslutet fattat. Men  ibland hänger inte vilja, känsla och förnuft inte alls ihop, varav det sistnämnda slutligen fick bli avgörande! Särskilt som jag redan är bekant med de som verkligen ville köpa henne och ha henne helt som sin. När jag såg Vivi tillsammans med Vallmo var det som att de två är som gjorda för varandra 💕 Att Vallmo nu får full uppmärksamhet och kärlek alla dar i veckan, 24 h om dygnet , 365 dar om året utan konkurrens, känns som det bästa jag kan ge henne! Och att hon blir kvar i byn är en extra bonus 🤗 Vi kommer att kunna träffa henne och dessutom finnas som back-up som hundskötare 🥰 Det blir bra det här!
Slutligen bilder på de tre sista avskeden:
Sigge (Kanel) med Dennis o Pia som bor på västkusten. I måndags började den långa bilfärden hemåt för dem ❤️

Vaja (Chili) med sin familj som hämtade hem henne till Härnösand i söndags 💕

Vallmo som precis lämnat oss tillsamman med Sixten o Vivi 🥰
Med detta inlägg läggs denna blogg i träda då det inte finns några planer på någon mer valpkull. Inte det närmaste åren iaf 😉 Den som lever får se....
Därför säger jag nu stort tack till er alla som följt med på Sallys två valpresor via denna blogg 🙏
Stor kram till er ❤️
Maud och Sally 
Anonym
2019-09-06 @ 19:15:50

Hej!
Vilka underbara valpar och hundar du har fått till. Nu har jag bara sett detta på din blogg. Men det liv du lever med dina hundar är ju som det ska vara, tycker jag.Jag har en Myra på 5 år som är blandning dvärgpudel/kinesisk långhår. Svart med beiga tassar å bringa.
Du har ju nuss haft en kull men undrar om det kommer någon fler framöver. Älskar den bruna färgen med vita inslag😍. Har du någon hemsida, kan inte hitta någon?
/ mvh Anna-Karin Petersen Hammarstrand Jämtland

Ps! Hälsa Sally att hon gjort ett perfekt jobb ❤❤

Anonym
2019-09-12 @ 16:23:21

Hejsan!

Underbara hundar😍

Vi går i köpa hund tankar och jag har fastnat för denna ras,

Skulle du vilja berätta lite mer? För och nackdelar mm.
Skötsel och ev kända sjukdomar.
Har försökt googla men hittar inte mycke info.

Du föder inte upp mer? Kan du rekommendera någon uppfödare helst i Norrbotten?
Jag själv bor i Kalix.

Med vänliga hälsningar // Katja

Anonym
2019-09-20 @ 19:08:49

Hej.
Vi planerar att ta en valp sommaren 2020. Hunden skulle i så fall bli servicehund till vår son med diabetes. Har ni någon planerad kull till nästa år? Era hundar ser helt underbara ut.
Mvh Åsa Lind, Övik.
[email protected]

Anonym
2019-09-20 @ 19:08:51

Hej.
Vi planerar att ta en valp sommaren 2020. Hunden skulle i så fall bli servicehund till vår son med diabetes. Har ni någon planerad kull till nästa år? Era hundar ser helt underbara ut.
Mvh Åsa Lind, Övik.
[email protected]

Anonym
2019-09-25 @ 22:24:47

Hej! Åh vilka underbart söta hundar!! Vi vill så gärna få en liten familjemedlem men jag läste att du inte planerar fler? Om du skulle ändra dig så snälla hör av dig. Kan du annars rekommendera en seriös uppfödare?
Med vänlig hälsning, alexandra skogström [email protected]

Anonym
2019-09-25 @ 22:25:24

Hej! Åh vilka underbart söta hundar!! Vi vill så gärna få en liten familjemedlem men jag läste att du inte planerar fler? Om du skulle ändra dig så snälla hör av dig. Kan du annars rekommendera en seriös uppfödare?
Med vänlig hälsning, alexandra skogström [email protected]

Anonym
2019-09-25 @ 22:25:26

Hej! Åh vilka underbart söta hundar!! Vi vill så gärna få en liten familjemedlem men jag läste att du inte planerar fler? Om du skulle ändra dig så snälla hör av dig. Kan du annars rekommendera en seriös uppfödare?
Med vänlig hälsning, alexandra skogström [email protected]

Anonym
2020-05-22 @ 09:15:39

Hej!
Vi är en familj som just nu söker en cavapoo valp och undrar om det är så att du har någon tik kvar eller pågång? Såg dina tidigare inlägg och valparna är så fantastiskt fina! Du får gärna höra av dig till mig.

Mvh Emilia

ulrika
2020-07-21 @ 21:43:16

Hej vi letar efter en valp röd helt hane har i dag en 13 år då han börjar bli gammal. Jag har varit så nöjd så vill ha samma ras i gen .Jag vet att det är lång väte tid men vill gärna ställa mig i kö hos er de ser så friska och fina ut.Bor i hus vid havet i stenungsund fin natur .finns på tel 0735811143 tack Ulrika

Alexandra
2021-01-06 @ 17:25:06

Hej Maud

Alexandra heter jag, 28 år och bor i Stockholm. Har du några planerade kullar? Är väldigt intresserad.

Allt gott
Alexandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sallysagas.blogg.se

Sally är en underbar Cavapoo (50% dvärgpudel och 50% king Charles Cavalier) som bor med oss, sin familj, i Jävre - en vacker kustnära by i södra Norrbotten. I denna blogg får du följa Sallys resa från parning till valpning och vidare valparnas utveckling under åtta veckor. Då de är flygfärdiga och ska vidare till sina nya familjer.

RSS 2.0