Viktig info till dig som mailat!!

Det är fortfarande många som hör av sig via mail och frågar om alla valpar är tingade, om det är någon som avbokat samt vill ställa sig i kö till ev kommande kull.
Här får ni ett gemensamt svar från mig då jag inte har tid att svara alla personligen:
  • Alla valpar tingade!
  • Ingen är avbokad!
  • Om någon mot förmodan blir avbokad, så har jag en reservlista redan. 
  • Ingen ny kull är planerad!
  • Jag har ingen uppfödare som jag särskilt kan rekommendera - samtliga på Cockerpoo Sveriges uppfödarlista är seriösa men ingen behöver fler intressenter än vad de redan har.
Sådär ja, nu vet ni hur läget ligger till och behöver inte fundera längre 👍
Jag förstår att suget efter en Cockerpoo o Cavapoo är stort men för mig som uppfödare hjälper det inte när någon mailar mig flera gånger. Svaret är detsamma ändå. Tyvärr för dig som längtar och söker med ljus o lykta! 

Hoppas att mailkorgen med detta svar kan få lite vila 😉 
Allt gott och lycka till med valpplanerna - och glöm inte; det finns andra jättefina raser att välja bland ❣️

Maud 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sallysagas.blogg.se

Sally är en underbar Cavapoo (50% dvärgpudel och 50% king Charles Cavalier) som bor med oss, sin familj, i Jävre - en vacker kustnära by i södra Norrbotten. I denna blogg får du följa Sallys resa från parning till valpning och vidare valparnas utveckling under åtta veckor. Då de är flygfärdiga och ska vidare till sina nya familjer.

RSS 2.0