None
2019-07-17 @ 21:51:24

Hej. Vi är en familj från Uppsala som är intresserade av era söta valpar och åker norröver nästa vecka och skulle jätte gärna vilja träffa dem om det Finns några valpar kvar? Och sen undrar jag om man kan ringa Er? Mvh. Magnus Lundgren min Mail är [email protected] el 0706833404

None
2019-07-17 @ 21:51:26

Hej. Vi är en familj från Uppsala som är intresserade av era söta valpar och åker norröver nästa vecka och skulle jätte gärna vilja träffa dem om det Finns några valpar kvar? Och sen undrar jag om man kan ringa Er? Mvh. Magnus Lundgren min Mail är [email protected] el 0706833404




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sallysagas.blogg.se

Sally är en underbar Cavapoo (50% dvärgpudel och 50% king Charles Cavalier) som bor med oss, sin familj, i Jävre - en vacker kustnära by i södra Norrbotten. I denna blogg får du följa Sallys resa från parning till valpning och vidare valparnas utveckling under åtta veckor. Då de är flygfärdiga och ska vidare till sina nya familjer.

RSS 2.0