Bildbevis đŸ„°

En liten levande valp i nÀrbild

TvÄ blÄsor med liv pÄ denna bild

SĂ„ sköntđŸ€—!!! Nu fick jag bildbeviset jag vĂ€ntat pĂ„ och inte bara tvĂ„ eller tre bubblor utan mer som en klase valpar. Fyra fick jag se pĂ„ samma bild och veterinĂ€ren sa sig kunna rĂ€kna till sex levande valpar just nu i Sallys mage 🙏👍 "Minst fem- sex smĂ„ valpar. Men kanske fler"sa han 
Oj vad vi kommer att fĂ„ fullt upp i sommar! Precis som jag hoppades pĂ„ och sĂ„ innerligt önskat. 
Nu Ă€r halva drĂ€ktigheten passerad och nu hoppas jag att fortsĂ€ttningen ocksĂ„ gĂ„r bra🙏
Nu ska jag börja gÄ igenom era intresseanmÀlningar mer noggrant. Men eftersom vi Äker bort (ons-sön) kan det dröja till efter helgen innan ni blir kontaktade.

Allt gott! 
Maud o Sally 
Jessica Eneström
2019-06-02 @ 14:47:39

Hej
Vill anmĂ€la mitt intresse men vet inte riktigt hur man gör hĂ€r pĂ„ bloggen 😊
Vi Ă€r en hundĂ€lskande familj som bor pĂ„ en gĂ„rd utanför Vara. Vi och vĂ„ra tvĂ„ barn ( 9 och 11 Ă„r gamla) har efter noga diskuterat ansvar och vad det innebĂ€r att ha en hund valt att söka efter en ny familjemedlem đŸ¶â€ïž. Vi vuxna Ă€r bĂ„da uppvuxna med hund och lĂ€ngtar nu igen efter att fĂ„ ta hand om dessa underbara varelser! Min man jobbar hemma i lantbruket och kommer kunna ha med sig hunden och jag som jobbar pĂ„ kontor har pratat med min arbetsgivare och fĂ„r ha med hunden till kontoret. Vi har gott om hundvakter och Ă€r en aktiv familj som gillar promenader och att vistas ute. Eftersom vi bor pĂ„ en gĂ„rd kommer hunden fĂ„ stora fina utomhusmiljöer att springa pĂ„. Hunden kommer bli mycket vĂ€l omhĂ€ndertagen av oss och barnen som har lĂ€ngtat lĂ€nge!

Skulle bli vÀldigt glad om ni hörde av er! Ni fÄr gÀrna stÀlla fler frÄgor.

Mvh Jessica Eneström




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sallysagas.blogg.se

Sally Àr en underbar Cavapoo (50% dvÀrgpudel och 50% king Charles Cavalier) som bor med oss, sin familj, i JÀvre - en vacker kustnÀra by i södra Norrbotten. I denna blogg fÄr du följa Sallys resa frÄn parning till valpning och vidare valparnas utveckling under Ätta veckor. DÄ de Àr flygfÀrdiga och ska vidare till sina nya familjer.

RSS 2.0